nuff

Sunday, October 30, 2011

Perusaha



Bengkel


Eaz Shot mempamirkan bengkel Eaz Motorsport untuk perkenalkan sebuah bengkel yang ada potensi yang tinggi. Bengkel ini adalah sebuah bengkel hak milik penuh bumiputra. Bengkel ini sudah beroperasi selama setahun.

Pada mulanya, Eaz Motorsport adalah sebuah syarikat yang menjadi pengedar barangan kereta kepada bumiputra. Eaz Motorsport sudah pun dikenali ramai seluruh Batu Pahat tentang kewujudannya. Dalam tempoh yang singkat Eaz Motorsport mendapat sambutan yang hangat di pasaran. Dengan permintaan yang meluas bukan sahaja di Batu Pahat malah seluruh Malaysia serta mengesport ke luar negara.

Permintaan yang meluas, Eaz Motorsport telah membuat sebuah bengkel kereta untuk memberikan perkhidmatan kepada pelanggan yang datang. Eaz Motorsport memberikan perkhidmatan seperti membaiki, servis, memasang engin dan peralatan kuasa tinggi kereta, mengecat, mengetuk, memasang badan kereta dan sebagainya.

Kepada peminat-peminat kereta, tidak mempunyai masalah untuk berunding dengan syarikat ini. Kebanyakan pelanggan amatlah berpuashati dengan perkhidmatan mereka berikan.






No comments:

Post a Comment